Administratie

administratie01De dienst onthaal en administratie staat in voor een correcte bewonersadministratie en -facturatie en ondersteunt de resident met eventuele administratieve vragen.
Alle boekhoudkundige verrichtingen vallen onder de verantwoordelijkheid van de administratieve dienst.
De verantwoordelijke heeft als systeembeheerder de taak het netwerk te onderhouden en de systemen up to date te houden.
Op de administratieve dienst kunnen de bewoners terecht voor allerlei inlichtingen van administratieve, financiële en praktische aard. Ook voor alle informatie omtrent telefoonaansluitingen, internet, noodoproepen en tv-distributie kan men zich tot deze dienst wenden.
Uitgaande briefwisseling kan overgemaakt worden aan het onthaal, waar eveneens postzegels en wenskaarten kunnen verkregen worden. De inkomende post wordt dagelijks op de kamer bezorgd, tenzij anders gewenst. Bewoners van de serviceflats beschikken over een persoonlijke brievenbus, waarin ze hun post kunnen ontvangen.

De administratieve dienst is telefonisch bereikbaar van 8.00 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 17.30 uur op het nummer 050 40 77 00.
Buiten de kantooruren wordt men automatisch doorgeschakeld naar de zorgafdelingen.

U kan de administratieve dienst ook bereiken via mail.

Nieuws

 job

Wij zijn dringend op zoek naar versterking in de keuken.
Aarzel niet om contact op te nemen.

 logo VZP in W Vl

In september lanceert het project Vroegtijdige Zorgplanning een website. Op de website kan je terecht met allerlei vragen over dit thema. Klik hier om hun website te bekijken.

 VolgOnsOpFacebook

Partners in zorg

Kunstwerk Axel Fabry

Regina Coeli engageert zich op een actieve manier in verschil-
lende samenwerkingsverbanden.

Maandactiviteiten

170921 affiche vredesdag

Op 21 september is het dag van de Vrede.
Bekijk hier ons programma.

 schoenenverkoop

Op 20 september gaat er terug een schoenverkoop door.
Iedereen is van harte welkom om zijn familielid te vergezellen.

Fotoboek

Geniet mee van de foto's die we tijdens onze activiteiten namen.
Klik op de foto om naar het fotoboek te gaan.

Fototoestel

Vacatures

Werken in Regina Coeli

We hebben kandidaat medewerkers heel wat te bieden: een aangename werkomgeving, mogelijkheden tot bijscholing en inspraak op de werkvloer. Gemotiveerde en enthousiaste medewerkers zijn bij ons steeds welkom !

Lees meer ...

Huiskrant

Nieuws uit ons huis

In onze huiskrant krijg je maandelijks een verslag in woord en beeld van wat voorbij is en uiteraard blikken we vooruit op wat de volgende maand op ons afkomt. Verder vullen we dit aan met tal van weetjes en een leuke quiz.

Lees meer ...

Menu

Eigen keuken

Met onze eigen keukenmedewer-
kers bieden we onze bewoners dagelijks een keuze uit twee verschillende menu’s. Verse ingrediënten, een mooie presen-
tatie, gezonde en aangepaste voeding en veel afwisseling zijn onze keurmerken.

Lees meer ...

Legaten

Legaten en Schenkingen

Wenst u een schenking te doen of overweegt u een legaat ten voordele van een sociale organisatie ?  Wist u dat u uw nalatenschap zo kan regelen dat zowel uw nabestaanden als een sociale organisatie er beter van worden ?

Lees meer ...